Podstawowym zadaniem platformy sprzedaży hurtowej B2B-Online jest automatyzacja sprzedaży.
Dostęp do platformy B2B-Online 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu to oczywistość wynikająca ze specyfiki produktu, ale automatyzacja naszej platformy nie polega tylko na tym, aby nasz system pozwalał na zakupy bez udziału handlowców czy specjalistów wsparcia. Automatyzacja B2B-Online to także automatyczne zarządzanie wszystkimi procesami zarówno sprzedażowymi jak i posprzedażowymi.
Procesy realizowane automatycznie w platformie B2B-Online:
- Automatyzacja sprzedaży
Dostępność sprzedaży w chmurze pozwala naszym kontrahentom na przygotowywanie oraz realizowanie zamówień nawet gdy nasi handlowcy nie są już dostępni a automatyczne zarządzanie stanami magazynowymi chroni naszą sprzedaż przed konfliktami wynikającymi ze sprzedaży wielokanałowej produktów. - Automatyzacja transferu zamówień
Zamówienia składane przez platformę B2B-Online mogą być automatycznie transferowane do innych systemów ERP lub CRM. Platforma dzięki wbudowanemu interfejsowi API pozwala na podłączenie dowolnego zewnętrznego systemu, do którego zostaną wysłane nasze zamówienia bez konieczności ręcznej ingerencji pracowników hurtowni. - Automatyzacja obiegu dokumentów
Dystrybucja faktur oraz innych dokumentów handlowych nigdy nie była tak prosta. Klienci logując się do platformy mają dostęp do wszystkich dokumentów sprzedażowych bez konieczności ich ręcznego wysyłania. - Automatyzacja komunikacji z klientami
Kontrahenci obsługiwani przez platformę B2B-Online otrzymują narzędzia bezpośredniej komunikacji ze wsparcie handlowym. Nasz kontrahent może poprzez platformę napisać lub zadzwonić do przypisanego przedstawiciela handlowego lub opiekuna klienta a jego historia korespondencji archiwizowana jest w systemie co pozwala w każdej chwili wrócić do pełnej historii korespondencji. - Automatyczne zarządzanie budżetowaniem zakupów oraz kontrola wydatków
Kontrahenci, dla których udostępniona została platforma B2B-Online posiadają możliwość budżetowania oraz zarządzania miejscami powstawania kosztów.
Jest to szczególnie ważne dla firm które inteligentnie zarządzają budżetami zakupowymi. Pracownicy mający dostęp do platformy mają jasno określone budżety wg. których mogą dokonywać zakupów. Menadżerowie firm posiadają pełną wiedzę jak rozkładają się ich wydatki i mogą efektywniej zarządzać zakupami.
Twoi klienci zyskują narzędzia pozwalające planować oraz optymalizować wydatki. - Automatyczna kontrola limitów sprzedażowych
Limitowanie zakupów uchroni Twoją hurtownie przed blokowaniem towaru jak również da Twoim klientom pełną informację o płatnościach i limitach.